czwartek, 21 marca 2013

The Versatile Blogger

Muszę podzielić się z Wami informacją. Zostałam nominowana do dwóch zabaw. Liebster Award oraz The Versatile Blogger! Dziękuję bardzo za nominację ♥ Nie mogę w to uwierzyć! Nie zasługuje na to, ale mimo to jeszcze raz bardzo dziękuję. 


Do pierwszej zabawy nominowały mnie: Cyzia14, LoveMiona i Kinga. Do The Versatile Blogger: Jagoda, Esther oraz Cyzia14. Jeszcze raz dziękuję wszystkim za oby dwie nominacje  ♥

Przepraszam ale nie mam czasu by nominować innych oraz by tworzyć pytania. Nie jest u mnie za ciekawie teraz. Muszę poukładać parę spraw. Teraz napiszę szybko 7 faktów o sobie. To nie będzie nic szczególnego. Przepraszam dziewczyny. Kolejny raz Was zawiodłam.





Siedem faktów o mnie: 


1. Jestem wrażliwa, uczuciowa i za szybko się do ludzi i rzeczy przyzwyczajam. To jest moja wada, której nienawidzę.
2. Na lewym policzku mam 1 cm bliznę, po „małej” operacji.
3. Jak byłam mała. Miałam ok 3-4 lat weszłam do ogniska. Pamiątkę mam do dzisiejszego dnia na prawej stopie. 
4. Nie nawidzę w-f'u...!
5. Zawsze płaczę na „Królu Lwie”
6. Można mnie nazwać kawoholiczką. 
7. Nienawidzę gdy ktoś „szczela” palcami.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -  

To tyle na dziś. Nowy rozdział może uda mi się wstawić w weekend.
Trzymajcie się w tą "zimową-wiosnę"...

2 komentarze:

  1. Też nienawidzę wf-u. Grzywka się potem nie układa ;___;
    xD
    PS. Weź usuń weryfikację obrazkową komentarzy :)
    To trochę denerwujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ogółem to mi bardziej podoba się twoje pisanie teraz
    Nie rozumiem jak komuś morze nie podobać się ortografia i błędy ( ja mam z dyktand najwyżej 3)
    Chyba jesteśmy podobne pokazuje to twoje 7 faktów hehe
    Pozdrawiam
    G.M

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)