środa, 15 stycznia 2014

Informacja

Miśki... ♥  Nie, to nie jest nowy rozdział. Piszę w innej sprawie, która wyprowadziła mnie z równowagi. Musicie widzieć, że Narkotyk został skopiowany... Bloggerka (Anastazja Fill), jeśli można tak ją nazwać skopiowała moje rozdziały, moją pracę. No rzesz kurde... Co to ma być?! Dziękować za komentarze i pochwały odnośnie rozdziałów, które ona nie napisała? Nonsens! Zacytuje słowa mojego znajomego: "Musisz być naprawdę zajebista jeśli ktoś kopiuje Twojego bloga!"...


Tu o to ten blog: http://ss-hg.blogspot.com/


A co jest najlepsze? Usunęła wszystkie komentarze moje jak i dziewczyn, a teraz jej blog jest otwarty tylko dla zaproszonych czytelników! Trzymajcie mnie...


Znacie mnie, no większości z Was i wiecie, że ja tego tak nie zostawię. Po prostu nie odpuszczę w końcu jestem Jazz. Wiem, że mogę też liczyć na Waszą pomoc.





41 komentarzy:

  1. Aa, Luniaczek leci, ma cel, najpierw Crucio, potem Avada ^_^
    Kocham to ♥
    :3
    No bo jesteś zajebista. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam. Jesteś zajebista. Czekam na nowy rozdział.
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabije. ^.^
    Ty wiesz kochanie jaka ja jestem miła dla takich ludzi. :3
    A ona nie usunęła bloga? Bo jak wchodzę to piszę, że blog usunięty.
    Co nie zmienia faktu, że zabije. :)
    Za Ciebie zawsze. <3
    Grell
    Nya~!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z twoim znajomym ;)) JESTEŚ ZAJEBISTA !! <3 a tą cała Anastazje Fill zabijemy
    ;**
    Pozdrawiam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Najwyraźniej jest na tyle głupia, że nie może się pogodzić z tym ze ktoś przewyższa jej zdolności inteligentne... <3czekam na new dział Jazz. I niemartw się.

      Usuń
  5. Jakim trzeba być podłym człowiekiem by mieć czelność kopiować czyjąś pracę.
    Jesteś cudowna i Twoje rozdziały też! My wszyscy się z tym zgadzamy c'nie ?
    Masz może mail do tej dziewczyny?

    Nie przejmuj się tak ;*

    Ps. Avadą ją! A może lepiej najpierw Crucio... >:3

    OdpowiedzUsuń
  6. O! Właśnie! Dobrze ci ten ktoś powiedział! Jeśli cię kopiują, to znaczy, że jesteś zajebista!
    Miej to gdzieś! Nie przejmuj się! Niech się walą!
    Trzymaj się i nie daj się!
    Pozdrawiam
    always

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ona może kopiować czyjąś pracę? Tak się nie robi!
    A ty jesteś Super i ona ci do pięt nie dorasta!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. USUNĘŁA! Wiwat Czarodzieje! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Grrrrrrrrr -,- zanim napisałam komentarz musiałam trochę poprzeklinać na szklankę z sokiem (tylko to miałam pod ręką :P) bo nie chciałam za bardzo demoralizować innych czytelniczek poprzez mój komentarz, więc... Jak to s*ka mogła to zrobić? No się pytam JAK?! Taką tylko do Azkabanu na herbatkę z dementorami, potem masaż Cruciatusami i elektrowstrząsy Avadą, bo inaczej się nie da! I jeszcze tylko dla zaproszonych czytelników, żeby nikt jej nie przeszkadzał w dalszym kopiowaniu cudzych prac! CO ZA ( zwroty mogące źle wpływać na osoby wrażliwe)! Ale na szczęście usunęła :D
    Jazz nie przejmuj się i tak Cię wszystkie KOCHAMY! <3
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. No co za pierdoła saska ! Jak można ?! Jestem na to ostatnio mocno wyczulona bo pisanie rozdziału 21 idzie mi jak po grudzie i wiem ile trzeba się napracować. A potem przychodzi kurna "wielka pisarka" i wszytko kopiuje . Jak jak tego nienawidzę. Plagiatowanie to czyste oszustwo i hańba .....ale plagiatowanie MOJEGO Jazzika? Tak być KUR*A nie może! Ojojo ale by się posypało fajnymi zaklęciami. Grrr..... zabić to mało
    I tak jesteś najlepsza <3
    Kocham cię
    Jane

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak można być aż tak chamskim?! Jak jeszcze dodaje dopiski typu "Wreszcie kolejny rozdział, długo musiałam się męczyć" to chyba bym zabiła. My i tak wiemy, że to Twoje bez względu na wszystko :* Mi pisze, że blog usunięto. Mam nadzieję, że tak jest naprawdę, a nie przez to, że nie zostałam dodana :) Czekam na kolejny rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze. Znaczy, źle, bardzo, źle. Zanim przejdę do tej właściwej części komentarza, chcę ci złożyć urodzinowe życzenia, ponieważ 21. 01 będę w górach gdzie nie ma internetu. :__: I... czuję.. nie wiem co. Mam totalny mętlik w głowie, zero uczuć, emocji. A jednocześnie czuję do siebie wstręt i obrzydzenie. Tak, wiem, puste słowa. Kłamać.. to ja umiem. Jestem fałszywy, i nie mówię tego, żeby komuś zaimponować (sam nie wiem, komu i po co ;_;) ale tak jest. Zapewne zastanawiasz się, po co ja to piszę. No, tak, kolejne kłamstwa. Ale jak patrzę na tą *kaszle* Anastazję, to sam nie mogę w to uwierzyć, ale w gruncie rzeczy to ja wcale nie jestem od niej lepszy. Ja i ona siedziemy uj***ni w tym samym bagnie. Czym się różni to, co ona zrobiła od tego, co ja zrobiłem? Niczym. I wiem, że to nic nie zmieni, ale choćby miałbym usunąć mojego bloga, proszę cię choćby o wybaczenie... Znaczy... w sensie, że nie miałabyś mi tego za złe w dużym stopniu, bo wiem, że rana zostaje. Jeśli nie chcesz, nie musimy się zadawać. Ciężko będzie, ale przeżyję. No bo w końcu... jesteśmy tak jakby ,,bloggową rodziną''. Wszyscy. Mi się pokazuje, że usunęła. Nie jestem pewien, czy mogę ją zabić, bo wtedy musiałbym zabić również siebie. Ale myślę, że dobra Sectumsempra od Severusa należałaby się nam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekhm Ekhm... przyznam, że już od jakiegoś czasu cichaczem czytam Twoje opowiadanie, do tej pory się jeszcze nie zebrałam na żaden komentarz...aż do dziś. Sama parę lat temu prowadziłam bloga (również w tej samej tematyce co Ty, uwielbiam postać Severusa:) ) i wiem jak to jest napracować się nad rozdziałem, szczególnie gdy ma się problem z weną. Może dlatego ta sprawa mnie tak poruszyła, że postanowiłam ruszyć tyłek i napisać Ci parę słów od siebie. Ktoś już tu mądrze wspomniał, że skoro kopiują twoje opowiadanie to tylko świadczy o jego wysokim poziomie, za który na twe nieszczęście Droga Autorko, jakiś impertynent próbuje zebrać Laury. Domyślam się, że jesteś wściekła, ale popatrz też na dobre strony, masz wielu czytelników którzy tylko czekają na jakiś rozdział spod TWOJEJ ręki. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział i obiecuję częściej komentować. Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą w 100 % ;) Ja również pisałam kiedyś opowiadania i często powtarzały się te same problemy, zawsze znalazła się jakaś kanalia ,która przywłaszczy sobie Twoją ciężką. Nawet znałam osobę po kórej w życiu bym się nie spodziewała ,że zrobi takie świństwo... poznałyśmy się na hogwart.fora.pl tworzyliśmy zgraną paczkę a potem dowiedzieliśmy się ,że skopiowała całe forum. Więc jak ktoś chce zaświecić nie mając talentu to tak właśnie się kończy;)
      Trzymaj się i miej na coś takiego wyjebane:P Ja również od pewnego czasu często odwiedzam Twojego bloga i bardzo go lubie;) Naprawdę świetnie piszesz!
      Pozdrawiam Natt

      Usuń
  14. Witaj Jazz. Na początku chciałam Cię przeprosić bo dawno nie pisalam, ale mialam wiele spraw na głowie :(. Teraz znalazłam chwilke żeby zaglądnąć na Twoja stronę. Przeczytawszy tą wiadomość wiedz, że możesz liczyć na moja pomoc. Najpierw (jesli tego nie zrobiłaś) zaznacz na tej stronie że prawa autorskie zabraniają kopiowania, drukowania itd twoich "wypocin"; następnie spróbuj (ja sie tez postaram) znaleźć jakiś "paragraf" na ten wystepek. Jeżeli takiego nie ma to wiedz że jeżeli zaznaczysz te swoje prawa autorskie to ta osoba nie będzie juz bezkarna - taki czyn jest z tego co wiem karalny.

    Pozdrawiam Paulina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)zgadzam sie i nie zgadzam rownoczesnie.. Owszem mozna zlozyc do adminow danego bloga skarge ale wyzszej kary jak usuniecie bloga nie zastosuja😉 jakby na to nie patrzec my tez lamiemy prawa autorskie wykorzystujac postacie i miejsca z ksiazki... Pozdrawiam Natt

      Usuń
    2. Tak właściwie, to Rowling zgodziła się na wykorzystywanie jej postaci, jeżeli nie czerpią z tego jakichś korzyści materialnych.

      Usuń
    3. Nie mówię ,że nie ... Powiedziałam ,że jakby na to popatrzeć to też kożystamy z jej wymysłów
      Natt

      Usuń
  15. Hej, zostałaś nominowana do Liebster Awards.
    Więcej informacji tutaj...
    http://nessdracohogward.blogspot.com/
    POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie przeczytałam to co napisałaś - jestem w szoku. My się staramy, wymyslamy historię itd a ktoś kopiuje nasze prace i się pod nimi podpisuje. To jest nie do przyjęcia. Blog co prawda został usunięty ale niesmak zostaje. Ktoś kto robi coś takiego jest zwyczajnym złodziejem - nikim więcej.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  17. kiedyś byłaś na moim blogu na tum http://liliewansijamsepotterlovestory.blogspot.com/
    ale ja go zawiesiłem i teraz wracam więc serdecznie zapraszam na http://lilyijameslovestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. No kur*a, jag tak można? Kanalia nie umyta, paszczur (chamskie i wulgarne wyzwiska, bla bla) ... Z taką to na stos!! Nie! Do Azkabanu, potem ją pomęczyć Crucio, Septumsembra, a na koniec albo niech Demetor jej da buziaka albo ją Avadą :/ Lepiej avadą, przecież dementor nic nie zrobił...

    OdpowiedzUsuń
  19. Ponieważ nie ma nowego rozdziału to poinformuję tutaj :) Pojawiła się 1 część miniaturki na moim blogu.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Hm... daj dodatek do bloga - nie można skopiować treści... niczego. :)
    http://blogger-poradniki.blogspot.com/2012/12/blokada-kopiowania-zawartosci-bloga.html
    Proszę, to łatwo zrobić, tu masz wszystko. Mam nadzieję, że pomogłam ;)

    Natalia Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i oczywiście chamska reklama. Zapraszam na, także, hg/ss. Jest po wojnie i tak dalej.

      Usuń
  21. Witaj Jazz. Mam przyjemność powiadomić Cię o moim odkryciu. Albowiem, w poszukiwaniu nazw do bloga, natrafiłem na ten oto blog hg-ss.blogspot.com i prowadzi go nie kto inny jak Anastazja Fill! Tak! Tylko tym razem jest to opowieść o Hermionie Riddle i Severusie, przeczytałem prolog i rozdział 1 ale nie wygląda mi to jak twoja praca czy kogokolwiek kogo znam. I teraz apel do wszystkich: Jakbyście chciały ją sobie pohejtować czy co tam chcecie to tu o to ona: hg-ss.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje opowiadania są świetne, pisz dalej. Z niecierpliwością czekam na następną część. Wiesz może kiedy mniej więcej ją dodasz?

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj. Właśnie dzisiaj przeczytałem całe opowiadanie i postanowiłam dodać komentarz. Po pierwsze: przykro mi, że ktoś Cię okradł, bo plagiat tym właśnie jest. Po drugie: z całą pewnością masz ciekawy pomysł, niestety jeśli chodzi o realizację... cóż... Nie obraz się, ale jest fatalnie. Momentami mam wrażenie, że nie znasz znaczenia słów, czasem zaś zdania są nie gramatyczne. O literowkach nie wspominając. Mam dla Ciebie propozycję, podam swój e-mail i jeśli jesteś zainteresowana to je poprawie. Pozdrawiam.
    Lena
    P. S. lena.b@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja tak trochę nie na temat... xd Chcen tylko powiedzieć, ze Twoj blog jest po prostu ZAJEBISTY *.* Przeczytałam cały i bd tu wpadać codziennie, aby sprawdzac czy jest cos nowego ^^ na prawdę - świetnie sie czyta i wgl. *-* achh.. mimo, że nigdy nie byłam zwolenniczką parkingów, przeznam, ze Sevmione w Twoim wykonaniu jest po prostu... no.. och, nie wiem jak to nazwać xd napisze tylko, że kocham Ciebie i Towjego bloga *o*
    ~D.S.

    OdpowiedzUsuń
  25. ;_; Wiem, że to troche dziwne itd. Ale kiedy nasz następną notke? :3 Bo tęsknie xD

    OdpowiedzUsuń
  26. jesteś najlepsza ! Czekam na kolejny rozdział ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedy nowy rozdziaaaaał ? ;o bo czekam i czekam.. :o

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam nadzieję, że nie przestałaś pisać. Nie mogę się doczekać następnego rozdziału. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest jeden z najlepszych blogów jakie do tej pory czytałam. Bardzo realne uczucia i opisy wszystkich spraw.
    Najbardziej zastanawia mnie relacja Severusa i Hermiony - w końcu się coś zacznie dziać?
    Ale najlepsze są komentarze pod każdą notką i te uwielbiam czytać tak samo jak opowiadanie.
    Pozdrawiam i czekam na Wene byś jak najszybciej coś napisała.
    Emiliana

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie wiem czy tu mogę ale zapraszam na opowiadania-emiliana.bloog.pl. Dopiero zaczynam :)
    Emiliana

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przejmuj się tym, ale wszyscy mają rację- jesteś genialna. Czekam niecierpliwie na następne rozdziały. Mam nadzieję, że to nie zniechęciło cię do pisania i tworzysz dalej, bo umrę z ciekawości co będzie dalej

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj!
    Twoje opko zostało zanalizowane. Analizę znajdziesz tu:
    http://forteca-red.blogspot.com/2014/05/sevmionowe-przygody-z-alutka-czyli.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kiedy następny rozdział ? ;-;
    Ten blog jest zajebisty *u*

    OdpowiedzUsuń
  34. Wiesz... Ja chyba czytałam jej blog, bo notki wydawały się znajome.:) Teraz już wiem, że to był plagiat. Emmm... Co tu dodać... Notka fajna, ale nie wolno Ci zawiesić bloga, bo ubije.:)Wiem, nie było o tym mowy, ale większość autorek zawiesza bloga z tego powodu. Pozdro. Olcia<3

    OdpowiedzUsuń
  35. jak teraz probuje wejsc w link pisze ze nie istnieje ^^

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)