sobota, 31 grudnia 2016

Sylwestrowy świstoklik

 

Witajcie kochani! ♥

 

 

Już za kilka godzin Nowy Rok :)  Z tej okazji życzę Wam wszystkim i każdemu z osobna, by w jak najlepszych humorach i nastawieniach wejść w Nowy Rok :3 

Jednak, z całego serca Wam życzę siły i ogromnej determinacji w dążeniu za Waszymi marzeniami, tymi dużymi i małymi. Pamiętajcie, aby nigdy nie przestawać wierzyć, bo szczęście jest na wyciągnięcie ręki! :)

Życzę Wam także zdrowia, bo jest ono najcenniejsze!  

Pamiętajcie, by zawsze się uśmiechać Miśki! :D :3 

 

 

Życzeń składać to ja nie umiem, ale wiedźcie, że płyną prosto z serca :) 

Udany był ten rok dla Was? c: Ja przyznam się osobiście, że pół na pół, jednak mam nadzieję, że Nowy Rok będzie w 100% lepszy :)

Macie jakieś postanowienia noworoczne? *-*

 


Do usłyszenia w Nowym Roku! :*

Jazz ♥







P.S. Nowy rozdział niedługo się pojawi :*

12 komentarzy:

  1. Szczesliwego nowego roku! :3
    -Darietta

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego nowego roku i dużo weny twórczej <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również Ci życzę wszystkiego co najlepsze :* a za Pana Wenę, serdecznie dziękuje! Co jak co, przyda się *-* :)

      Jazz ♥

      Usuń
  3. Odkryłam Twojego bloga niedawno i przeczytałam całego w kilka godzin, naprawdę nie mogę się doczekać dalszych rozdziałów i byłoby cudownie, gdybyś pisała częściej ������ Oczywiście szczęśliwego nowego roku⭐️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrego nowego roku weny

      Usuń
    2. Jak mi się miło zrobiło po tym komentarzu *-* Dziękuje Ci ślicznie! :* Chciałabym częściej, ale jednak przygotowania do matury, nie pozwalają mi na to :c

      Pozdrawiam,
      Jazz ♥

      Usuń
    3. Gabrysiu, dziękuje bardzo! :* Również wszystkiego co najlepsze :3

      Ściskam cieplutko,
      Jazz ♥

      Usuń
  4. Niech Nowy Rok przyniesie nowe rozdziały! Z niecierpliwością czekam na kontynuację.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje strasznie kochana! :* ^^

      Ściskam,
      Jazz ♥

      Usuń
  5. Ja jak zwykle spóźniona ehh... Szczęśliwego Nowego Roku i dużooo weny do pisania tego genialnego opowiadania :*
    SA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah nikt tu się nie gniewa :3 Dziękuję bardzo! Pomysły są, ale brakuje czasu, by przelać wszytko na papier :c

      Całuje,
      Jazz ♥

      Usuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)