poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Uciekła z Azkabanu!

Tym razem minął rok, miesiąc i dwadzieścia dwa dni. Minęłoby i więcej, nieskończenie więc, gdyby kolejna nie przespana noc pełna przemyśleń... I oto jestem, niczym Feniks z popiołu. Chciałabym Was przeprosić za moją nie obecność i brak znaku życia  ;o  Ponieważ miałam ciężki okres  :c   Złapano mnie na fotoradarze jak za szybko leciałam na miotle pod wpływem Ognistej Whisky i tak oto trafiłam do Azkabanu  :__:  Do teraz gonią mnie Dementorzy gdy zauważyli, że im uciekłam :3 Mój czarodziej na złotej miotle przyleciał po mnie pod same kraty celi i wyrwał z niewoli   ^-^ Teraz będzie mnie pilnował bym  dla was czarowała Omonomon ^^ Będzie dużo słodyczy w tym co dla was przygotuję niczym w Magicznym sklepie z Dowcipami i Gadżetami Weasleyów , ale też gorzkiej czekolady nie zabraknie ;> Czy jesteście gotowi na kolejne ekscytujące rozdziały z życia naszych czarodziejów? :)



Proszę Was byście zostawili jak możecie informację, gdzie na Waszych blogach skończyłam czytać (komentarze były pod  każdym przeczytanym rozdziałem), to bardzo, bardzo ułatwi mi sprawę nadrobienia Waszych opowiadań  :33  Dziękuję! ♥


Tęskniłam za Wami strasznie Miśki, a Wy? <3 Odpowiedź zostawcie w komentarzach  *-*




Całuski!

Jazz ♥


26 komentarzy:

  1. NA BRODĘ MERLINA. pisze sobie z przyjaciółką i nagle dostaje sma-a ''NOTKA NA NARKOTYKU''. szok! włączam komputer, sprawdzam i jest <3 no lepszej niespodzianki na koniec wakacji zrobić nam nie mogłaś :) czekam z niecierpliwością na następny rozdział.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh *o* O moim Narkotyku nawet są wysyłane esy? ;o Taka dumna! Yeah :D ♥ Taka malutka niespodzianka, taka skromna heh <3

      Jazz ♥

      Usuń
  2. Uciekła z Azkabanu! - Jazz, 55 minut temu.. Blogger nie żartuj sobie ze mnie :< A jednak. Jazz wróciła <3 (ćwicz patronusa, żeby znowu Cię nie przymknęli :c) Jak zawsze ta radość, gdy się pojawiasz. Mam nadzieję, że teraz na dłużej ;) Czekam z meeeega niecierpliwością na rozdział :3 Pozdrawiam i weny życzę :x
    Btw. na moim blogu chyba jeszcze nie gościłaś, więc serdecznie zapraszam: netopereg.blogspot.com ( znajdziesz tam Sevmione pt. Na Jawie oraz zupełnie nową magiczną historię, którą tworzę)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwiczę, ćwiczę ale nie wychodzi ;o Ciągle mgiełka, rozprasza się i nic... Jestem w tym kiepska :__: Ale będę dużo ćwiczyć, obiecuję! :3 Jak znajdę czas to z wielką przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :*
      Dziękuję za miły komentarza aww *-*

      Jazz ♥

      Usuń
  3. Jak ja sie ciesze ^^ A jeszcze niedawno zastanawialam sie czy wrocisz. Co za mile zaskoczenie :D Nie moge sie doczekac nowych rozdzialow.
    Zycze weny ;^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się strasznie cieszę hihi c: Miło mi to słyszeć ^^ Dziękuję za bardzo, bardzo miłe słowa słońce :33

      Jazz ♥

      Usuń
  4. Wróciłaś do nas! Jak wspaniałe. :*
    Nie mogę się doczekać rozdziału, kochana. <3
    Pozdrawiam i weeny życzę.
    Czyzia. 😙:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się cieszę słońce! ♥ Dziękuję, dziękuję, dziękuję za miłe słowa aww *-* :*

      Jazz ♥

      Usuń
  5. No moje zdanie już znasz <3
    Czekam na rozdzialik, który będę mogła sprawdzić. Mam nadzieję, że już nie będzie takich wybryków i już tu zostaniesz :( :*
    Jeśli masz ochotę, to wpadnij do mnie - tropem-lapy.blogspot.com
    Pozdrawiam i duuuuuużo weny ci życzę!
    Twoja beta, Meli, Nebula, Rosary, Mercy, Luniaczek itd. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę musiała się przed nimi ukrywać ;o :__:
      Zajrzę, obiecuje :* Dziękuję, dziękuję kochanie ♥♥♥

      Jazz ♥

      Usuń
  6. Hej, super opowiadanie. Czekam na kolejne rozdziały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miło mi, miło :) Heh <3 Dziękuję ślicznie :*

      Jazz ♥

      Usuń
  7. Merlinie jak cudownie że wracasz. Wspaniała niespodzianka, mam nadzieję że czekanie jak zwykle się opłaci i że nie zostawisz nas zbyt szybko(trenuj patronusa żeby cię nie dopadli) ;)
    Pozdrawiam
    AW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj cieszę się, że się cieszysz, że wróciłam ^-^ Hihi :3 Obiecuję, że będę ćwiczyć sumiennie by mnie nie dopadły ot co! :) Buziaczki :*

      Jazz ♥

      Usuń
  8. Ułaaaa wyczuwam wielki wspaniały itd. powrót. Ćwicz patronusa... No chyba że masz własną grupę do ochrony (jak co to ja się zgłaszam byle by blog był dalej prowadzony *.* :3)
    Pozdrawiam i życzę kolejnych świetnych pomysłów
    S.A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam cichą nadzieję, że będzie wielki :3 A skorzystam z pomocy do ochrony mnie, zawsze lepiej i raźniej, co nie? *-* Dziękuję bardzo! :*

      Jazz ♥

      Usuń
  9. Wczoraj zaczęłam czytać tego bloga, a dzisiaj siedząc przy płatkach przewijać na dół i co ?........ Nie ma następnego rozdziału, ale patrzę a tu jakiś komunikat, no więc patrzę na datę i co ?...... 17 sierpnia TEGO ROKU !!!! Nie moge uwierzyć w moje szczęście. Ten. Blog. Jest. GENIALNY
    Kiedy nowy rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę! *-* Dziękuję za miłe słowa <3 Cieszę się strasznie, że zyskałam nową czytelniczkę, YEAH! :D ♥ Rozdział pisze się, może na dniach uda mi się go dodać :*

      Całuski :*
      Jazz ♥

      Usuń
  10. Hej Jazz!
    Cieszę się, że wracasz i masz zamiar skończyć swoje opowiadanie. Jest dobre, ludzie na Ciebie liczą i będą Cię wspierać w procesie tworzenia.
    Go girl, go!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cześć! :*
      Też się strasznie z tego cieszę hihi :33 Dziękuję za miłe słowa i wsparcie! <3 :)

      Jazz ♥

      Usuń
  11. O matulu! O.O Jazz wróciła ♥ Nawet nie wiesz, jak się cieszę! ^^ Kurde, od Ciebie zaczęłam czytać Sevmione, do chorobci! Musisz pisać, musisz skończyć to opowiadanie... Jest boskie i nie mogę się doczekać Twojego powrotu. Jak już nie będę miała nic do czytania, przeczytam jeszcze raz, zęby pamiętać :D A tym czasem wypadałoby się przypomnieć. No to..
    Czeeeeść :D Nie wiem, czy mnie pamiętasz, może nie, a jeśli tak, to baaardzo mi miło :D Pisałam kiedyś o Dramione z takim śmiesznym adresem dracoihermionasielofciaja.blogspot.com, być może pamiętasz? Jeśli nie to i tak nic nie szkodzi, bo teraz mam nowego bloga, tym razem z minaiturkami, w którym bardziej się spełniam ^^ Oto on: miniaturkidosme.blogspot.com
    Jeśli będziesz miała chęć zobaczyć, jak zmienił się mój styl pisania, czy po prostu zapragniesz jakiejś miniaturki, zapraszam do mnie :D

    Gratulacje z okazji powrotu i dużo, dużo, dużo weny! :*
    Pozdrawiam, BellatriX :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No hej kochanie! ♥ Jasne, że Cię pamiętaj! :) Jak mogłabym zapomnieć tych godzinnych rozmów na gg?? No jak?? :* Będę się starać ^^ Mam Was i to mi bardzo pomaga ♥ Oj muszę kiedyś wpaść do Ciebie :33
      Dziękuje za miłe słowa :* :)

      Buziaczki!
      Jazz ♥

      Usuń
  12. No wreszcie!!!! Czekam na rozdział a puki co przeczytam opowiadanie od poczatku by sie ponownie wkręcić. I mam nadzieje ze tym razem nie będziesz prowadzić miotly po ogniestej!!!
    Cieszę sie ze wrucilas bo na prawdę lubialam twoje opowiadanie. Często zagladalam zawsze trafiając na pustkę a tu ciach! Wielki powrót! No to uciekinierko do roboty! Czekam!
    Buziaki i życzenia dużej ilości weny
    Ami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh *-* Na pewno! Nigdy ;-; Dziękuję za miłe słowa kochana! :* :)
      Buziaczki :33

      Jazz ♥

      Usuń
  13. Wielki powrót Pandy!
    Dawno mnie tu nie było :\ Ale już wracam ^^ Mam nadzieję, że będę już tu regularnie zaglądać i ponownie ryć ci banie moimi jakże kochanymi i (nie)ogarniętymi komentarzami :3
    Obowiązkowo odświeżyłam wiadomości z Działu Ksiąg Zakazanych (ciiii) i...no i co mi pozostało poza czekaniem, no?! ;-; Weny mycho moja kochana, weny! ;)
    Przeklęci Dementorzy, nic tylko niewinnych magów łapią ;-; Już ja się z nimi rozmówię! A ty obowiązkowo musisz mi wszystko ze szczegółami opowiedzieć! Wiesz, że i tak się nie wywiniesz :3
    Mam nadzieję, że odezwiesz się niedługo i znajdziesz dla mnie trochę czasu by nadrobić zaległości...Tęskniłam! ;-;
    No to czekam z niecierpliwością na NN ^^

    Na zawsze twoja: To$ka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi kochanie! *-*
      Bardzo chcę byś mi naryła... tylko nie za dużo, dobrze?? Muszę trzeźwo myśleć też :D :3 Wena się przyda, bardzo! ^^ Rozpraw się hoho, ja uciekam przed nimi to em... mi to tak nie na rękę, rozumiesz xd c: Co ja sie nie odezwę? <3 :D
      Całuski :*

      Jazz ♥

      Usuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)