środa, 17 kwietnia 2013

Informacja

Witajcie Miśki  ♥

Chcę Was przeprosić, ale w tym tygodniu nie będzie nowego rozdziału.
Już się tłumaczę dlaczego. Otóż w przyszłym tygodniu mam testy gimnazjalne. 
Muszę się ogarnąć i powtarzać, a czasu jest coraz mniej. Boję się cholernie...  :(

Wasze blogi postaram się systematycznie komentować, może jeszcze dziś ujrzycie moje milutkie komentarze   :)

Nowy rozdział postaram się dodać w przyszłym tygodniu. Może w czwartek po testach. To będzie już koniec tego strachu. A jak nie wyjdzie to w weekend.
Za to, że będziecie musiały tyle czekać postaram się aby rozdział 20 był dłuższy od poprzedniego. Chociarz o ciupinkę  *-*  i jeszcze ciekawszy. A mam cichą nadzieję, że tak będzie... :)

Wiem, że jesteście bardzo kochane i mi wybaczycie ;**

Dziękuję za ponad 5,200 wyświetleń na blogu! To tak bardzo cieszy, że zaglądacie do mnie i czytacie moje nieszczęsne wypociny ;**
Teraz tańczę. Tak, tak przypomina to Gangnam Style ;D hehe 

Stresik zjada mnie od środka... masakra :(

14 komentarzy:

  1. Nie masz za co przepraszać! Testy są ważne! Dostajesz ode mnie kopniaka na szczęście. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Podobno kopniaki na prawdę działają... więc jeszcze raz dziękuję ;**

      Usuń
  2. Oj będzie dobrze, nie masz za co nas kochana przepraszać!
    Musisz mi koniecznie napisać wyniki, kiedy już będą!
    Haha, ja Ci szóśtoklasisty, Ty mi gimbazjalne, heh ♥
    Ja będę czekać, i podejrzewam że pozostałe laski również. Nie spiesz się, przecież każdy ma swoje prywatne życie ;3

    Całuję!
    Twoja wierna komantatorka i detektywatorka Esther ♥ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, że nie ma za co przepraszć bo jest. Musiałam napisać powód :) Ja inaczej nie potrafię.
      Napiszę Ci. Moje mają być w czerwcu, ale Twoje pewnie będą szybciej :)
      Będziesz czekać? Dwa słowa wywołały u mnie rumieńce. To bardzo miłe!

      Dziękuję jeszcze raz za wszystko, moja pani detektyw ♥

      Usuń
    2. Yay :D
      Moje pod koniec maja, nieduża różnica:3
      Wiem, ja też wolę podać powód niż tak znikać :)
      Czekać będę, zawsze i wszędzie :"D I tak mi się nudzi, haha xD ♥

      Sorry, że piszę tutaj, a nie w spamie, ale... no tu mam pewność, że to przeczytasz :)
      Zapraszam na dwa eneny xD

      http://make-love-not-horcruxes.blogspot.com/
      http://szum-elfich-skrzydel.blogspot.com/

      Usuń
    3. Moje będą po wystawieniu ocen :)

      "Zawsze i wszędzie" ♥
      Chcesz iść ze mną na koniec świata, zobaczyć jaka jest pogoda? ;) Nie chcę iść tak sama... Samemu nie ma zabawy ;<

      Ehh nie przepraszaj! Nie masz za co :)
      Możesz pisać też na GG, jakbyś chciała moja detektywko (cicho wiem, że się tak nie pisze xd) ;**

      Usuń
    4. Wiem, tylko byłaś niedostępna i tak jakoś wolałam tu xd
      Na koniec świata jasne, będzie jakaś nowość :3
      Ale tak pieszo? Ja jestem za miotłami albo testralami, co wolisz? Będzie szybciej i ciekawiej :D

      Detektywatorko! :D ♥
      Tak się pisze :3 xDD

      Całusy!

      Usuń
    5. Wybieram miotły! ;D A w drodze powrotnej testralami, może być? :)

      Och cicho już... :D Dla mnie będziesz detektywką hehe xd

      Ściskam ;**

      Usuń
  3. Dokładnie nie masz za co przepraszać. Nie bój się , bo ja wiem, że testy pójdą Ci na pewno wspaniale. Pamiętaj jestem z Tobą i trzymam za Ciebie mocno kciuki Kochana. :3
    Buziaki. :**
    Cyzia14. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Twoja pomoc mi się przyda. Jeszcze kciuki... nie spodziewałam się. Dziękuję! :3

      Za póżno, już się boję! Cały dzień miałam dziwne przeczucia. Teraz niebezpiecznie ręce mi się trzęsą. Jutro będzie jeszcze gorzej...! Powtarzałam materiał z historii i innych przedmiotów, ale co to da jak mnie stres opęta. Ehh... mam tak zawszę :(

      Tyle mnie osób na blogu wspiera, że mam nieopisanego zaciesza na twarzy.
      Dziękuję Wam dziewczyny! Postaram się dać z siebie jak najwięcej ♥

      Usuń
  4. Chciałem cię zaprosić na mojego Bloga.
    http://sztan-pisze-dla-was.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciocia Rickmanicka sle grom pozytywnej energii ;D Bedzie dobrze, dasz sobie rade, wiem to ;*
    Za bledy przepraszam - telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciociu dziękuję ;**

      Obiecuję, napisać jak najlepiej! :) Pozytywna energia od cioci? Piszę się na to! Hihi ;D

      Usuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)