czwartek, 1 sierpnia 2013

Dziękuję

Dziś podejrzewałam, że to się stanie... i było wielkie WOW! Jak to zobaczyłam  :D  Och... nic nie rozumiecie? Haha.. u mnie to normalka  xd   Otóż dziś został pobity na moim skromnym blogu licznik ponad 20.000 wyświetleń! Jak głosi nazwa posta, Jazz pragnie Wam podziękować  ♥


Dziękuję, za 20.000 wyświetleń!  (agent Jazz bawił się i wymierzył dokładnie o 18:13 xd)
Dziękuję, za możliwość napisania dla Was 32 rozdziałów!
Dziękuję, za 529 Waszych komentarzy!  (Kurcze... nadal nie mogę uwierzyć, że jest tego tak dużo  :3)
Dziękuję, za każde ciepłe słowo, każdą radę i wskazówkę!
Dziękuję, za słowa krytyki, które pomagają mi pisać lepiej! Każdy potrzebuje takiego zdrowego kopniaka aby pójść dalej  :)
Dziękuję, za to kiedy odeszłam Wy na mnie czekaliście i się ode mnie nie odwróciliście!
Dziękuję, za to, że mam kochaną, spokojną i wyrozumiałą Betę!
Dziękuję, za to, że mam z moimi kochanymi przyjaciółmi świetny kontakt. Na GG i jeszcze bardziej prywatnie  :3  (Jazz'owi się marzy bardzo dużaaa konferencja  xd)
Dziękuję, że dzięki Blogerowi mogłam się spotkać prywatnie z cudowną osobą! To$ka dziękuję!  (Inni są chętni?  xd)
Dziękuję, za 19 obserwatorów!
Dziękuję, za liczne odpowiadanie w ankietach. Chodź zawsze myślałam, że ankiety gryzą  :)
Dziękuję, za to, że zaglądacie do "Fasolek Wszystkich Smaków" i błądzicie gdzieś po kartach jak Sybilla Trelawney w poszukiwaniu sherry  :D


Mam nadzieję, że o niczym nie zapomniałam. Eee... możliwe bo mam sklerozę  xd  Trudne jest życie staruszka  :c   No i jak to pisałam to kurcze się wzruszyłam... ale to u mnie normalne. Ci co mnie znają (i nie bali się poznać xd) wiedzą jaka jestem :)
Na koniec sam Mistrz Eliksirów razem ze mną klaska dla Was w podziękowaniu.  Jesteście najlepsi! Dziękuję  ;**





P.S. Data wstawienia rozdziału jest jeszcze nie znana  :)

10 komentarzy:

  1. Gratuluję 20,000 wejść! Twój blog,jak najbardziej zasługuje na tyle wejść,nawet na więcej.Jeszcze raz gratuluję i oczywiście czekam na nowy rozdział ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkowicie zgadzam się z powyższym komentarzem :) Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah gratulacje dla cb, mój ty dzikusie.! Zasłużyłaś na to wszystko ;3
    Opowiadanie przecudowne *.* (No ale tu już wiesz, aż za dobrze i ani mi się waż protestować, bo Cię jebnę w ten pusty łeb xd +Też Cię kocham ^.*)
    "Cudowną osobą" czy przypadkiem nie przeginasz.? Ah schlebiasz mi no, aż się zarumieniłam xd Dzięki misiek ;3 Teraz tylko czekać na drugie spotkanie...tylko pamiętaj...bez gwałtu xd
    +"Piotrek jestem" ^.^

    Całuje : To$ka ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje kociaku tyle wyświetleń :DD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję ! Tyle wyświetleń to jest na prawdę powód do dumy. :) Mam nadzieję, że dalej będziesz mieć taki zapał do pisania i że będziesz mieć dużo weny, komentarzy oraz jeszcze więcej wyświetleń. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Congratulations, moja kochana! ♥ Zasłużyłaś sobie na to! :D
    I zawsze będziemy przy tobie xD
    Mam nadzieję, że promieniejesz radością bardziej, niż Sevcio, który i tak jest śliczny *,*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję ci kochanie. tylu wyświetleń, ale zasługujesz na więcej. Jazz marzy się większa konferencja? Myślę, że coś można na to poradzić. ^^
    Całuski i życzę dalszych sukcesów, ach no tak, musimy pobić te 3 godziny gadania przez telefon. :D
    Całuski Cyzia. :*
    Ps: Udało się przesunąć szafę. :D Nareszcie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz zauważyłam, że zrobiłam powtórzenie, no, ale cóż, myślę, że mi wybaczysz i wybaczysz ten spam. :D

      Usuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)