niedziela, 7 lipca 2013

Rozdział 28

Piątkowy wieczór zbliżał się wielkimi krokami. Kiedy wybiła 20, cały pokój był zapełniony. Chwilę potem przez portret weszła para, która była uważana za „najsłodszych zakochanych” w szkole. Seamus mocno gestykulował rękami, a Hermiona odrzucała co chwilę włosy do tyłu. Młodzi czarodzieje stanęli na środku pokoju i starali się, aby ich słowa trafiły do każdego Gryfona obecnego w Pokoju Wspólnym.

-... i wtedy Mózg poznał jego rodzinę! - krzyknął szczęśliwy chłopak, na co kilku młodszych czarodziei odłożyło grę w szachy i zaczęło się przysłuchiwać.
- Kochanie ale oni mieszkali w puszcze po groszku! - oburzyła się ciemnowłosa dziewczyna.
- Czy to ma jakieś znaczenie? Byli szczęśliwi!
- Ale mieszkając tam łamali wiele praw BHP na przykład...
- To nie jet ważne. Och... a pamiętasz, jak w niedzielny poranek oglądaliśmy ich?
- Ta bajka, to było zło...!
- Kochanie, a ty co oglądałaś, hmm...?
- Kaczora Donalda! Haha... - zaśmiała się na wspomnienie.
- To było nienormalne.
- Co? Czy ty uważasz – pogroziła mu palem. – Że to nie była piękna bajka?
- To było dziwne, Miona. Jakaś kaczka spada z wieżowca i po chwili przypomina sobie, że nie umie latać. To nie normalne – pokiwał głową, dodając sobie racji.
- A jakieś dwie, laboratoryjne myszki, co próbują przejąc władze nad światem, były dobre?
- No jasne! Już myślałem, jak będę na szczycie władzy, kiedy ich oglądałem, haha – wyprostował się dumnie, a kilka dziewczyn westchnęło. Hermiona zmroziła je wzrokiem, którego nie powstydziłby się sam Bazyliszek.
- Ale w każdym odcinku Mózg ma plan i co? Nic.
- Te jego plany są właśnie najlepsze!
- Już wolę Pinkiego, był taki słodki, te oczka...
- Hermiona! Ale on był głupi.
- Pinki nie był głupi! To Mózg był nie fajny.
- Kiedy nad światem zapanuje mądra mysz, to wtedy ludzie będą zmuszani do poniżających rozrywek!
- W Disneylandzie, kochanie?
- Tą kwestie można obmyślić – w pokoju panowała cisza. Seamus pstryknął palcami dając jej sygnał.
- Ale i tak Pinki był słodki – powiedziała, uroczo trzepocząc rzęsami.
- Hermiono, skarbie, chyba nie chcesz mi powiedzieć, że twoim zdaniem Pinki jest lepszy niż Mózg?!
- No... tak – posłała mu słodki uśmiech. On się załamał. Całe życie myślał, że ta oto kobieta będzie szła za nim, razem chwaląc Mózga.
- O nie...! Chyba mam migrenę – złapał się teatralnie za głowę.
- Nie dogadujemy się kochanie – w tle można było usłyszeć przyśpieszone bicia serc, kilku młodych dziewczyn.
- Bardziej nadajemy się na... przyjaciół, Hermiono – wszyscy patrzyli na nich. Hermiona zauważyła kątem oka, jak Ron macha ręką przed oczami siostry, wielce rozżalony, nic nie rozumiejąc.
- Zrywam z tobą Seamus... jak Eric zrywał ze Stephanie, albo Brook z Ridgem.
- Ej... ale to było w 5000 odcinku. A my jesteśmy w 40. Miona no...!
- Kochanie, tak już bywa – wzięła go pod ramię. – Chodź mój przyjacielu, musimy przejrzeć komiksy!
- A wiesz, że moja mama upiekła nam ciasteczka! Czy ona nie jest kochana?

Zniknęli na schodach prowadzących do dormitorium chłopców. Wszyscy w Pokoju Wspólnym odczekali 2 minuty i zaczęły się gorące sensacje. Gryfoni byli w ogromnym szoku, że zerwali ze sobą. Ron był jakoś dziwnie smutny, myślał, że poleje się trochę krwi.

Lavender Brown „psychofanka” Seamusa dostała wytrzeszcz oczu na informację. Uśmiechnęła się mściwie do Parvati. Ginny razem z Harrym i Ron'em, posłała im ostrzegające spojrzenie. Ron, jeszcze na dodatek obracał w palcach swoją różdżkę. Pannie Brown, natychmiastowo zniknął z twarzy głupi uśmieszek, a pojawił się wymalowany strach. Od pamiętnego, piątkowego wieczoru, Seamus Finnigan jest wolny i nie będzie się ukrywał przed jego psychofanką, panną Brown.

***

Minął tydzień, odkąd Hermiona i Seamus zerwali. Szkoła żyła tylko tą jedną wiadomością. Chodziły najróżniejsze plotki dlaczego zerwali; od poglądów „politycznych”, aż po smaki herbat. Hermiona dowiedziała się przypadkiem, że podczas zerwania rzuciła w Seamusa tortem truskawkowym, prosto w twarz. Seamus z kolei był w szoku, że Hermiona podobno przywiązała się łańcuchem do niego i nie chciała być jego przyjaciółką, tyko dziewczyną. Przez kolejne dni siadali wieczorami razem w salonie i śmiali się z plotek, jakie chodziły po szkole na ich temat.

***

Mistrz Eliksirów, otworzył drzwi i wpuścił podopiecznych swojego domu oraz hołotę, zwaną potocznie przez uczniów i nauczycieli, Gryfonami. Sam zajął miejsce przy swoim ołtarzu i zmroził ich spojrzeniem. Uwielbiał ten stan, kiedy widział ich przestraszone miny. Wypuścił ze świstem powietrze, a kilku uczniów zadrżało. Nie wiedział czy jego niepowtarzalny urok tak działa, czy jest taki mroczny.

Na dzisiejszych zajęciach mięli uwarzyć eliksir zmieniający kolor włosów. Nie rozumiał, dlaczego ten temat wywołał dzikie poruszenie wśród uczniów. Rzucił ciętą ripostę i w klasie nastała cisza. Posłał swój mroczny uśmieszek, jako wyraz wygranej.

Kiedy każdy był zajęty swoim eliksirem, zasiadł w fotelu i przyjrzał się każdemu po kolei. Najdłużej wpatrywał się w ostatnią ławkę. Dla zmyłki patrzył się na Pottera w akcie mordu, jednak jego wzrok uciekał do ciemnowłosej dziewczyny koło niego. Panna-Wiem-To-Wszystko, działała na niego, jak narkotyk. Patrząc na nią, odczuwał ulgę. Kiedy jej nie było, ręce mu drżały, a obrazy w jego głowie pokazywały tyko ją. Mógłby się w nią wpatrywać minutami, a na jej nogi... godzinami. Aby nie było podejrzeń przeniósł swój wzrok na Weasley'a. Jednak jego umysł, był o dwa miejsca od chłopaka. Wiele myślał o tej dziewczynie, praktycznie młodej kobiecie i pełnoletniej czarownicy. Nie wiedział, jak to się stało, ale ten Szkolny Nietoperz chyba się... zakochał.

***

Sala Eliksirów stała się nie do poznania. Pomimo tego, że było tu zimno i obskurnie, furorę robiły nowe fryzury uczniów. Każdy wypił swój eliksir, a jego włosy przybrały kolor i fason, o jakim pomyślał.

Profesor Snape przez moment pomyślał, że jest tu obecny jego „kolega po fachu” - Lucjusz Malfoy. Jednak Draco podszył się pod ojca, a jego „nowe” długie włosy, pokazywały młodszą wersję pana Malfoy'a.

Oparł się o skraj biurka i obserwował wszystko i wszystkich. Przed jego oczami przeleciał kosmyk blond włosów. Właścicielka tej fryzury, jak na złość, stała tyłem do niego. Miała długie, blond włosy sięgające za łopatki. Chwilę potem czarownica się obróciła, a ich spojrzenia się spotkały. Severus nigdy nie widział tak pięknej istoty. Ten anioł rozchylił lekko wargi, a z ich wnętrza, wydostał się cichy chichot.

- Co tak panią bawi, panno Granger? - zapytał złośliwie.
- Nic takiego, profesorze – odpowiedział złotowłosy anioł i odszedł. Snape czuł, jak złość w nim pulsuje. Musiał się a na kimś wyżyć. Na jego szczęście ujrzał chłopca .
- No, no. Potter – zacmokał. – Lepiej wyglądasz w zielonym, niż w tym buszu, co miałeś przed chwilą na głowie. Jakie to smutne, jutro znów będę musiał to oglądać – powiedział jadowicie.
- Potter wybiera się na wybieg! - rzucił Malfoy.
- A ty, tymi kudłami będziesz zamiatał podłogi, gamoniu! - warknął Weasley, który miał śliczne afro.
- Panie Weasley, cóż za słownictwo – rozległ się cichy, ale jadowity głos. – 10 punktów od Gryffindoru – powiedział od niechcenia. Zadzwonił dzwonek, a wszyscy udali się do wyjścia. Machnął różdżką zamykając prze nosem drzwi Zabini'emu – Jutro macie test, przypominam wam. Z całych 5 lat... waszej owocnej nauki. Ten, kto dostanie Wybitny, nie będzie robił następnego wywaru, który uprzedzam, jest skomplikowany... - dodał na koniec cichym tonem. Zauważył, jak Panna-Wiem-To-Wszystko na słowo „ skomplikowany” wyprostowała się dumnie. Nauczyciel posłał jej mroczny uśmieszek, a ona spuściła zawstydzona, wzrok. Machnął różdżką wypuszczając uczniów, a sam zniknął w cieniu, prowadzących do jego prywatnych kwater...


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Witajcie kochane Misiaczki ♥

Rozdział dedykuję Rickmanickiej oraz Cyzi za pomoc w rozdziale ;**
Mam dla was małe co nieco :D W poniedziałek mnie nie ma. Jazz robi sobie wakacje... nawet nie wiem na ile. Będzie spontan ;3
Informacje o NN zostawcie w zakładce „spam”.
Jakoś szkoda mi zostawiać Seamusa i Hermiony. Byli tacy słodcy... och :c

29 komentarzy:

  1. nigdy wiecęj pisania komów na telefonie. już sobie taką ładną litanie napisałam, a tu nagle wstecz. dupa maryna..
    no a więc, nareszcie rozdział.!! o mamo, warto było czekać. podtrzymuję moją opinię, że piszesz najbardziej kulturalne zerwania, evaa.
    ano i płacisz mi za psychiatryka, bo jak przeczytałam o torcie i łańcuchach, zaczełam śmiać się jak niedorozwój xdd. dziedzienki.
    Draco, jako Lucjan.. hmm. wyczuwam orgazmy Cyzi. hahahaha xdd. czy ja już pisałam Ci, że kocham twoje teksty? "kumpel po fachu" - ko cham Cie. XDD. Potter zielonowłosy - tyś wzorem wszelkich cnót. i tak cje nje lubje.
    Hermionka jako blondyna. no popacz, czemu wyobraziłam sobie Lucjana z twarzą Granger? mózgu, przestań.. xdd.

    oesu. Nietoperzo-dobra-dupa się zakochał? nie skomentuje.. nie mam wyrazu, który opisze tą słodycz. omnomnom. bożebożebożenko..
    czeekam na jakąś akcje między Severuskiem i Hermioną. po prostu mnie wykręca z ciekawości, czo tam kiełkuje..
    chcem nastepne rozdziały. i nie żeby coś, ale chce je już. zjedz sobie pijanego misia, czy cos.. ale kce akcje odpowiadającą tym słoodkie arty *-*.

    nie zostawiaj mnie.. nie zostawiaj mnie bo.. czarne, smutne niebo, pusto jest i źle.. nie zostawiaj mnie. - tak. tylko tyle mam do powiedzenia, co do Twojej niesubordynacji. dlaczegóż mi nie powiedziałaś, że kaś jedziesz ?! . no foch.

    dobsze, bo przynudzam ;x. rozdzial był cud miód malina.. sam seks. wiecej. z utęsknieniem czekam na nastepneee. błagam nie kazuj mi długo czekać ;c

    życzę Ci udach wakacyji. <33. i potopu weny ! \m/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha... ty masz zawsze jakieś problemy :D
      Dlaczego i jakim prawem gdy czytam Twoje komentarze muszę wylądować na podłodze tarzać się ze śmiechu? O.o
      Ajć... jak mi miło! Chyba powinnam pracować razem z ekipą Mody na Sukces. Dzięki mnie te zerwania były by lepsze ;3
      Wiesz... pieniędzy to ja nie mam xd Mogę Ci podrzucić to coś dzięki czemu Twoja główka będzie miała odlot! :D
      Wiesz, też się teraz o Cyzię boję haha... xd
      Aajajaj...! Wiem, że mnie kochasz uuu... to miłe ♥
      Hermiona jako Lucjan... to zabójcze! :D
      No kiełkuje... tylko potrzebuje ogrodnika aby chwastów nie było z tego później xd
      Oj... mój obrazek ;p Wiesz już niedługo... Masz rację trzeba Miśka wpierdzielić to może już w kolejnym rozdziale będzie obrazek do rozdziału haha... :D
      Nie zostawię Cię... nie opuszczę cię! Ale mogę być mentalnie z Tobą! :D Dobra na gg o tym pogadamy... xd
      Potop! Masz kółko? Xd

      Całuski! ♥

      Usuń
  2. Wróciłam z Krakowa, zasiadłam przed kompem, a tu dwa rozdziały!
    Bardzo mnie to cieszy;)
    Szkoda, że nas opuszczasz... (chwilowo, ale opuszczasz).
    Co do treści : Cudeńko!
    Ten eliksir mnie rozwalił, Ron i afro, Harry przynajmniej miał włoski pod kolor do oczu:)
    Pozdrawiam, Wenki i miłych wakacji.
    P.S. obiecałam, że zdradzę swoje imię, prawda?
    Patrycja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie wrócę, jak się nie połamie, nie utopie, rekiny, pijawki, rybki mnie nie zjedzą i ktoś mnie nie porwie i zakopie... to WRÓCĘ! ♥
      W moje główce Harry wyglądał tak ślicznie och... ^.^
      Haha....! Yeah :D I mam imię, o yeah, o yeha! Xd Miło mi Partycjo ;3

      Buziaki ;**

      Usuń
    2. złego diabli nie biorą;P

      Usuń
  3. "The Pinky, the Pinky and the Brain, Brain, Brain, Brain" - nie mogę przestać tego śpiewać! XDD
    Nie ma co, świetny sobie temat na zerwanie wybrali! ;D
    "Hermiona podobno przywiązała się łańcuchem do niego i nie chciała być jego przyjaciółką, tyko dziewczyną. " Hhahahahhhahhh xD To mnie umarło! Wyobraziłam sobie tą scenę *^*

    Hmm.. Pewnie Hermiona dostanie wybitny. Może przyrządzają moocny wywar miłosny i Snape po prostu nie chce, żeby Hermiona go zrobiła? O>O
    Sorry, moje wymysły :D

    Ron & afro <3
    MERLINIE, JAK ON PIĘKNIE MUSI WYGLĄDAĆ! ;3
    Draco zamiata kudłami lochy xD
    Jakby to musiało wyglądać :D

    Harruś w zielonych włosach i Aniołek też mi się podobają.. ;]

    I Snape zakochany, to coś nowego z kolei... Nie mogę się doczekać... :3

    Przepraszam, że taki nieogarnięty komentarz, no ale, jestem wesoła niczym pszczołaa... O.O
    Naprawdę wybacz mi to.
    I właśnie, nie utop się na wakacjach, miłych życzę!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku... ja też zaczęłam śpiewać... Matko! :D
      Widzisz jacy oni są kulturalni... nie było wyzwisk ani nic xd
      Zabiło... buha ha :D
      Sama nie wiem co zrobią za eliksir... teraz to pojechałam :D
      Wesoła niczym pszczoła... Boże jebłam kolejny raz! Xd
      Ja lubię Twoje nieogarnięte komentarze... haha! ;)

      Jak się nie utopię to będzie super! Buziaki ;**

      Usuń
  4. Jebłam, kwiczę i już nie wstanę.! Hah po raz kolejny dzięki tb mam ogromnego i przepysznego banana na ryjku ;x "Przepysznego".? o.O Dobra, mniejsza o to xd
    Zerwanie Seamusa i Hermi...Nie no nie wyrabiam. Skąd ty bierzesz takie zajebiste pomysły.?! No skąd.?! Ja się pytam.! xd
    Sev się zakochał.! Sev się zakochał.! On naprawdę się zakochał.! Ippppp Merlinie.! ^.^
    Aaaaa Jazzz.! Czemu tak krótko.?! Rozpaczam :_:
    Jam chcieć więcej.!
    No, ale... ;d
    Czekam z niecierpliwością na nn <33
    +Udanych wakacji życzę.! ;*

    Pozdrawiam i całuję : To$ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie, że masz przepysznego banana na twarzy mniam.... ^.^
      To nie było takie proste. Potrzebowałam pomocy moich kochanych bloggerek ;** I wyszło! Xd
      Każdy jest zdolny do miłości... och wzruszę się zaraz ♥
      Nie smutaj... jak wrócę jeśli się nie utopie to kolejny rozdział powinien być dłuższy :D
      Dziękuję i Tobie tez życzę udanych! ;3

      Całuski ;**

      Usuń
  5. Fajny pomysł na zerwanie. ;d Przypomniałaś mi Mózga i mam na niego ochotę. xd
    Krótki rozdział, a taki piękny. <3 Teraz będę myślała, co dalej.
    Postrach szkoły się zakochał! O tak, yeah, liczę teraz na to, że wyzna to teraz blond Hermionie. ;d Jakoś nie potrafię sobie ją wyobrazić z takim włosami. Ha ha. I do tego Draco jako Lucek. ;d
    No więc, czekam na nn i miłych wakacji. ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądnij! „Móżdżku co będziemy robić jutro...? To co zawsze Pinki. Spróbujemy przejąć władze nad światem!” :D
      Piękny? Jej... dziękuję ;**
      Trzeba poczekać na wyznanie, jeśli nastąpi w ogóle hehe xd
      Ale mówię, Draco wyglądał bosko w tych włosach! ♥ Ciacho nie z tej ziemi! ;3

      Dziękuję. Tobie też życzę udanych wakacji i buziaki! ;**

      Usuń
  6. Pozdrawiam z fona ktorego njenawidze bo palce mi zawsze trafiaja w zla litere i dupa.. wiec na wstepie sorry :c
    Nooo, czyli jednak moj ogar z Hanny Montany sie przydal? XDDD ciesze sje XDDD
    FAJNIE ci to zerwanie wyszlo :D
    Dziekuje pieknie za dedykacje :3
    Malo, malo, czuje niedosyt. Za malo Severusa z Hermiona. Daj mi wiecej :c
    Czekam z niecierpliwoscia na next!
    O Ty zla... nie ma Cie w pon. A ja w tedy wstawiam epilog ;__; no trudno :c
    Hahah XDDD milego "spontana" :D tzn. Wolnego :D
    Pozdrawiam.
    Telefon to narzedzie szatana
    Amen

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmitko ^.^ Też Cię pozdrawiam! Mówię Ci. Telefon to zło xd A w Twoim Czarny Pan maczał palce :D
      No jasne, że się przydał! Teraz jak mój rozdział wygląda bosko ^.^
      A nie ma za co :)
      Będzie więcej Seva, spokojnie kochana ;3
      Taa... spontan na całego! :D

      Całusy ;3

      Usuń
  7. Hahaha, ale to było zajebiste :D
    Epicko Ci to zerwanie wyszło XD
    "- Mózg jest lepszy od Pinkiego.
    - Wcale że nie!
    - No to zrywam z Tobą. -.-" XD
    Mnie się strasznie podoba, jak nie ma tak dużo Severusa i Hermiony a trochę więcej innych wątków. Jakby nie patrzeć, fanką tego połączenia nigdy nie byłam xD
    Wyjeżdżasz w poniedziałek? Pacz, ja we wtorek xD
    Gdzie jedziesz? Spontan czy w jakieś określone miejsce? xD
    Ja na obóz konny, gdzie będę tylko patatajać :3

    "Hermiona podobno przywiązała się łańcuchem do niego i nie chciała być jego przyjaciółką, tyko dziewczyną. " - Merlinie, to mnie zabiło XD *^*

    Draco będzie wycierał swoimi blond kudłami podłogę w sali do eliksirów, kocham XD
    Ron musiał świetnie w afro wyglądać. Ron we wszystkich wygląda świetnie *^*
    Czas, żeby się pochwalić. Gdy już utraciłam nadzieję, w magiczny sposób odnalazłam utracony wcześniej naszyjnik z Insygniami Śmierci XD
    Ave ja :3 xD

    Wesołych wakacji życzę, miłego pobytu tam... Gdzieś tak, gdzie jedziesz xd
    Całusy, pa ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajć...! Dziękuję ślicznie ;3
      Inni nie będą zadowoleni jak będzie mniej Sevmione a ty będziesz akurat szczęśliwa! :D
      Moje gratulację! Gdzie leżał? Xd
      Aż tyle rzeczy Ci się podobało hue hue ;3
      Jejku ale nieogarnięty ten komentarz i taki krótki, staczam się -.-

      Buziaki ♥

      Usuń
  8. Pinki i Mózg? Dobre... myślałam, że pęknę ze śmiechu przed laptopem. Ostatnio przeczytałam już cztery blogi o Severusie i na całe szczęście wpadłam na Twój. Uff.. będę miała co poczytać. Jak na razie przeczytałam ten rozdział, ale dziś wieczorem z pewnością uzupełnię całą resztę i napiszę komentarz. Ale już teraz mogę powiedzieć, że Severus wyszedł ci zdumiewająco autentycznie.. on i te jego sarkastyczne i zgryźliwe żarciki :-) Już nie mogę się doczekać następnego rozdziału i mam nadzieję, że będzie bardzo dużo Hermiony i Severusa.. Pozdrawiam. A jak będziesz nie miała co robić to wpadnij do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, za miły komentarz! ;**
      Nikt mi nigdy nie powiedział, że Sev wychodzi mi autentycznie. Merlinie dziękuję Ci! ;3
      Myślę, że poprzednie rozdziały przypadną Ci do gustu.
      Wpadnę, jak wrócę ze spontanicznego wyjazdu :d

      Buziaczki ♥

      Usuń
  9. Rozmowa naszej hogwardzkiej (byłej) parki była Epicka. Chichotałam jak psychiczna XD To na żywo musiało by wyglądać nieziemsko, już sobie wyobraziłam :D
    Osz w mordkę...Sevcio połapał się, że prawdopodobnie się zakochał o i Hermiona jest już wolna...tylko działać ;)
    Czekam na nn i wybacz, że kom taki króciutki, ale to z braku czasu :/
    Pozdro i weny
    POISON

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne, że to wyglądało nieziemsko! Ja mam kamerki i wiem co w Domu Lwa się wyprawia... xd
      Ta musiałam tylko doprowadzić do zerwania... i potem och i ach :D
      Rozumiem wszystko kochana :3

      Całuski! ;**

      Usuń
  10. znowu dedyk dla mnie... Czuje sie taka zaszczycona i taka fejmys. Rozmowa seamusa i miony, berchtalam sie jak glupia na zajecich teatralnych. Xd kaczor donald. <3 Snape, Snape, Severus Snape sie chyba zakochal w Hermajni. Oooo jak uroczo no żesz ja nie moge nietoperz z lochow sie zakochal. Toz to cud jest jakis. Rozdzial byl cudny. Wybacz ze tak krociotko, ale mam tylko chwile na skomentowanie, bo na razie jestesmy na plazy i mam czas. Musze zlapac cie na gg i opowiedziec ci o moim inteligentnym chodzeniu po schodach. :3 wybacz bledy, komorka. Caluje Cyzia. :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ty jesteś taka fejmys :D
      Czy to takie dziwne? Miłość nie wybiera... xd Rusz swój tyłek i wejdź na GG. Mamy bardzooo dużo rzeczy do omówienia :)

      Buziaki ;*

      Usuń
  11. Rozdział cudowny :D
    Czekam na więcej, mam nadzieje że się bardziej rozkręci akcja. :D
    Severus się zakochał! Łiii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kaczątka i wszystkie słodkie zwierzątka... bardzo dziękuję ^.^
      Będzie się rozkręcać xd

      Całuski! ;3

      Usuń
  12. Wybacz, że dopiero teraz komentuję, ale dopiero co wróciłam do Polski i szczerze, to nie mam na nic siły ;|
    Najbardziej podoba mi się zakończenie, nie wiem czemu, na serio! Jakoś tak szybko zadziałało na moją wybujałą wyobraźnię, chyba tak to mogę ująć. Oczywiście nie odejmując nic całości! Ehh, jakoś nie mogę sklecić niczego sensownego, tak czy tak, podobał mi się ten rozdział i czekam na kolejny ;*
    Buziorki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejka dziękuję bardzo! ;*
      Hehe... ja zawsze mam problemy by coś sensownie sklecić więc Cię rozumiem :D

      Buziaki ♥

      Usuń
  13. Świetny rozdział,naprawdę! Niesamowite,hmm.Lekcja eliksirów i zerwanie ;d Mocne to było.*u* Uśmiałam się przy tym.
    Czekam na następny rozdział<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze... mam rumieńca, no...! :3
      Bardzo dziękuję i cieszy mnie to, że rozdział się spodobał. Uff.. :)

      Całusy! ♥

      Usuń
  14. :D

    Tego komentaża nie da się rozpocząć inaczej jak od uśmiechu!

    Jak dla mnie pięknie, ładnie - kolorowo

    Mhm tak się zastanawiam wzorujesz się morze w niektórych zwrotach na Zmierzchu lub na innych powieściach?

    poprzedni rozdział też mi się podobał tylko morze to o kiślu ....


    Ale reszta cudne


    Pozdrawiam



    G.M

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)