środa, 23 stycznia 2013

Liebster Award

Zostałam nominowana do Liebster Award przez, Isabell. Mam tydzień bloga a tu taka miła niespodzianka. Dziękuję ;*




Jest to nominacja otrzymana od innego bloggera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest ona przyznawana blogom mniejszej ilości obserwujących, dając możliwość rozpowszechnienia. Po otrzymaniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie nominujesz 11 osób (nie można jednak nominować osoby, która nominowała ciebie) oraz zadajesz im 11 pytań. 


Moje pytania:

1. Dlaczego założyłaś bloga?
2. Twoje prawdziwe imię?
3. Ile masz lat?
4. Ulubiona potrawa?
5. Ulubiona postać filmowa.
6. Najlepszy gatunek literacki?
7. Skąd się wzięła twoja blogger'owa nazwa?
8. Jaka jest najpiękniejsza historia miłosna twoim zdaniem?
9. Ulubiony aktor/aktorka?
10. Jaki masz kolor oczu?
11. Jakie jest twoje motto?  




Nominowani:
1. Jagoda
6. Hoshi
7. Esme
9. Jasmine
10. Rose.


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 


Witajcie Miśki  ♥
Trudno mi określić kiedy pojawi się NN, może jeszcze dziś, albo jutro to zależy jak się wyrobie.
3-majcie się! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)