wtorek, 15 stycznia 2013

Witajcie

Czarownice i Czarodzieje!


Witam Was serdecznie w moim skromnych progach. Miło mi jest Was tutaj gościć!
Zapraszam Was serdecznie do zapoznania się z moim pierwszym opowiadaniem Sevmione ♥ Będę bardzo wdzięczna za każdy komentarz, za każdą radę, która pomoże mi się rozwijać. Chciałabym przeżyć niezwykłą przygodę z tym blogiem i z Wami, mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.

O czym będzie historia?

Historia będzie opowiadać o Hermionie Granger, przyjaciółce Harry'ego Pottera, która rozpoczyna szósty rok nauki w Hogwartcie. 
Nie ma pojęcia ile ten rok przyniesie zmian w jej dotychczas spokojnym życiu. 
Jak do tego dojdzie, że na dziewczynie będzie ciążyć klątwa? I dlaczego profesor Snape będzie miał z tym wiele wspólnego?

Na te i wiele innych pytań, odpowiedź znajdziesz w moim opowiadaniu.
Dziś pojawi się pierwszy rozdział! 


Trzymajcie się, buziaki  ♥
Jazz ♥



[Opowiadanie jest moją fantazją, wyobraźnią, która narodziła się w mojej głowie. Bohaterowie występujący w opowiadaniu są własnością  J.K.Rowling z serii książek o Harrym Potterze.]

* Zakaz kopiowania opowiadania  i umieszczania gdziekolwiek *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz, uwaga czy spostrzeżenie znaczy dla mnie bardzo dużo i pobudza Pana Wenę, który czasem bywa leniwy :)